Iznākusi „Ārsta Birojs” 5.39. versija

Informējam, ka ir iznākusi informācijas sistēmas „Ārsta Birojs” 5.39. pamata versija un joprojām aktīvi strādājam un pilnveidojam autentifikācijas ar e-veselību risinājumu. Nodrošināsim mūsu klientiem netraucētu AB darbību un operatīvu atbalstu pārejas periodā līdz 2024.gada janvāra beigām ar un bez stingrās autentifikācijas e-veselības sistēmā.

5.39. versijas galvenie uzlabojumi:

– Veiktas izmaiņas Ārsta Birojs darbībā, un no 2024.gada 1.janvāra, ja ārstniecības procesā būs nepieciešamība izmantot E-Veselības datus vai funkcijas, ārstniecības personai būs jāveic autentifikācija, izmantojot mobilo lietotni, eParaksts mobile vai personas apliecību (eID karti). Atgādinām, ka AB komanda rīkoja vebināru, kurā skaidroja, kas mainīsies darbā ar Ārsta Birojs sistēmu, kā arī atbildēja uz neskaidrajiem jautājumiem. Vebināru, tā prezentāciju un atbildes uz jautājumiem meklē ŠEIT. 

– Atjaunota piekļuve Mantis sistēmai caur Ārsta Birojs sadaļu Palīdzība-> Kļūdas -> Mantis;

– Papildināta rēķinu funkcionalitāte, kas turpmāk paredz uz apdrošināšanas kompāniju Seesam padot arī diagnozes kodu;

– Turpmāk izraksts-epikrīze varēs izvēlēties nenoslēgtu stacionāro karti (bez izrakstīšanas datuma);

– Ordināciju sadaļā izveidota jauna atskaite, kurā turpmāk tiks attēloti dati par pacientiem noteiktām diētām.

Pilnu versijas izmaiņu sarakstu var aplūkot šeit.

Atjaunota IS “Ārsta Birojs” rokasgrāmata skatāma šeit.

Lietotāju rokasgrāmata autentifikācijas risinājumam aplūkojama šeit. 

Ja Jums rodas kādi jautājumi par jauno versiju, lūgums sazināties ar savu klientu attiecību vadītāju, vai klientu atbalsta dienestu pa tālruni +371 67243124 darba dienās no plkst. 09.00 – 18.00.