AB nodrošina stacionārās iestādes pilnu biznesa vadības procesu:
Pacientam ir iespējams izveidot nosūtījumus gan uz diagnostiskajiem, gan laboratoriskajiem izmeklējumiem ar iespēju iegūt tūlītējus rezultātus (ja tiek izmantota AB Radioloģijas un/vai Laboratorijas informācijas sistēma).
No uzņemšanas ieraksta rezultāta norādīšanas ir iespējama ērta ambulatorā talona vai stacionārās kartes izveidošana, kas palīdz veidot kopējo statistisko norēķinu un maksājumu veidošanu. Ir iespēja veidot kalendāro pierakstu plānveida pacientiem, kas atvieglo pacientu noformēšanu to ierašanās reizē. Šo pierakstu var veidot ne tikai uzņemšanas nodaļas ārsti, bet arī ambulatorie speciālisti. Iespēja pie pacienta izrakstīšanās veidot kopējo aprēķinu ar dalītā maksājuma iespējām. Stacionāra modulim iespējams pieslēgt atsevišķus funkcionālos moduļus (ordināciju moduli, hospitalizācijas moduli u.c.).
Ātra pacienta kartiņas noformēšana
Ērta uzņemšanas žurnāla izdruka maiņas beigās
Vienkārša informācijas nosūtīšana uz diagnostiskiem izmeklējumiem un tūlītēja atbilžu saņemšana (ja tiek izmantota AB Radioloģijas un/vai Laboratorijas informācijas sistēma)
Vienkārša informācijas nosūtīšana uz laboratoriskajiem izmeklējumiem un tūlītēja atbilžu saņemšana (ja tiek izmantota AB Laboratorijas informācijas sistēma)
Tūlītēja un ērta informācijas iegūšana par pacienta iepriekšējo ārstēšanos ārstniecības iestādē
Vienkārša norēķinu informācijas nosūtīšana uz valsts informācijas sistēmu
Iespēja norādīt vakcinācijas gadījuma informāciju
Norēķinu veikšana, izmantojot e-kvīts risinājumu
Noskaidro visu nepieciešamo par mūsu produktu un tā izmantošanas iespējām Tavā biznesā