"Ārsta Birojs" prakse – informācijas sistēma piemērota individuālās veselības aprūpes speciālistiem un ārstu praksēm.

5 iemesli kāpēc Tev sākt lietot Ārsta Biroju:

  1.  Jau šodien Tu vari sākt darboties ar lietām, kas pēc pāris gadiem Tev būs obligāti jādara. "Ārsta Birojs" ir kā uzgriežņu atslēga, ar kuru varēsi turpināt griezt e-veselību.
  2. "Ārsta Birojs" ir stabilākā un pārbaudītākā informācijas sistēma Latvijā. To lieto 85% Latvijas reģionālo un universitāšu slimnīcu. Mēs zinām kā radīt ērtāko un efektīvāko palīgu ārstniecības biznesa procesa vadībai.
  3.  Ievērojami ietaupīs vietu reģistratūras skapī. Ar "Ārsta Biroju" klienta datu uzglabāšana notiek elektroniskā veidā. Vienkopus iespējams uzglabāt pacientu veselības vēsturi, dažādu izmeklējumu slēdzienus, analīžu rezultātus un citu ar pacientu veselību saistīto informāciju.
  4. Jau tuvā nākotnē Tavs pacients varēs uz vizīti pierakstīties elektroniski, izmantojot portālu, vai mobilo lietotni "HealthPoint".
  5.  Izcils serviss un tehniskais atbalsts no Meditec puses.

AB:Prakse nodrošina:

  • ambulatoro talonu eksportēšanu uz VNC informācijas sistēmu;
  • pacientu datu reģistrēšanu un pārvaldi;
  • dokumentu veidošanu;
  • recepšu sagatavošanu un drukāšanu;
  • ērtu pacientu pierakstu plānošanu Kalendārā;
  • profilakses pasākumu plānošanu un uzskaiti;
  • iespēju nosūtīt atgādinājumu par apmeklējumu īsziņā un/ vai e-pastā;
  • ambulatoro karšu loģistiku;
  • sasaisti ar apdrošināšanas kompānijām;
  • norēķinus ar kases sistēmu.

 

 

Apnicis haoss operāciju zāļu noslodzes grāmatā, gribat strādāt ar kolēģiem, kurus saprotat no pus vārda, bet bieži loģistika sabrūk? Apnicis savu darbu plānot tikai nedēļu uz priekšu? Mums ir risinājums, lai tā vairs nenotiktu! Pilnvērtīgākas elektroniskās informācijas aprites nodrošināšanai un ikdienas procesu atvieglošanai slimnīcās, piedāvājam jaunu funkcionālo modeli "Ārsta Birojā" – „Operāciju bloks”.

Izmantojot operāciju bloku, Jūs savu laiku plānojat ne tikai nedēļu uz priekšu. Skaidri redzat brīvās zāles laikus, pievienojat kolēģus, ar kuru palīdzību veiksiet manipulācijas. Aizmirstiet par operāciju pārklāšanos vai speciālās aparatūras trūkumu, jo kāds ir nesaprotami ierakstījis vai aizmirsis to izdarīt! Lai dzīvo 21. gadsimts arī operāciju zālēs.

Operāciju bloka funkcionalitāte:

Operāciju plānošana – aizpilda pieteikuma formu, piesaka materiālus, aprīkojumu un vēlamo personālu;

Operāciju pieteikšana - kad forma aizpildīta, atbildīgā persona to var apskatīt operāciju blokā.

Operācijas laika apstiprināšana operācijas blokā – atbildīgā persona ieliek konkrētā laikā, sistēma pārbauda, lai nekas nedublējas.

Operācijas gaitas atspoguļošana – anesteziologs vai māsu palīgi atzīmē operācijas statusus, cikos operācija sākās, cikos iedotas zāles.

Atskaites – var sekot līdz ārstu, zāļu noslodzei, veiktajām manipulācijām.

Ja gribat precīzi plānot savu un operāciju zāļu izmantošanas laiku, laicīgi pieteikt sev nepieciešamo aparatūru, samazināt administratīvo darbu un baudīt vēl citus labumus, Operāciju Bloks ir kā radīts Jums.

Piedāvājam iepazīšanos cenu – 100 EUR (+PVN).

Sazināties ar mums un vienosimies par tikšanos!

Kontaktinformācija:

SIA "Meditec"
Tālr.: 67285256
Atbalsta dienests: 67243124
info@meditec.lv
www.meditec.lv
www.arstabirojs.lv
www.eveselibaspunkts.lv

CREDE EXPERTO – UZTICIES PIEREDZĒJUŠIEM

 

Informācijas sistēmai "Ārsta Birojs" ir iznākusi jauna versija – esam veikuši izmaiņas, kas veselības aprūpes speciālistu ikdienas darbu padarīs vēl ērtāku un efektīvāku.

Operāciju bloks – viena no jaunākajām funkcionalitātēm, kas atvieglo ikdienas darbu, automatizējot operāciju zāļu darbu, sniedzot iespēju ērti plānot operāciju veikšanu. Mēs zinām, cik būtiski ir veltīt maksimāli daudz laika ārstēšanas procesam, tāpēc aicinām operāciju plāna veidošanu un kontroli uzticēt "Ārsta Birojam”. Operāciju bloks ļaus Jums brīvi pārskatīt operāciju zāļu noslodzi, tādējādi nodrošinot iespēju ērti atrast brīvo zāli un nepieļaujot operāciju pārklāšanos. Jūs varēsiet elektroniski dokumentēt visu operācijas gaitu, tādējādi nodrošinot to, ka vienmēr iegūsiet pilnvērtīgas atskaites par operācijām visdažādākajos griezumos. Lai nodrošinātu operatīvu un precīzu darba plānošanu, izmantojiet jauno funkcionalitāti -  „Operāciju bloks”!

Dokumentu aprites modulis (DAM) – jaunums „Ārsta Birojā”, kas palīdzēs Jums organizēt ārstniecības dokumentāciju. “Pacienta kartē” sadaļā “Dokumenti”, turpmāk ievietojiet un redzat visus pacienta dokumentus vienuviet, piemēram – receptes, nosūtījumus. Ērti izveidotie dokumentu šabloni ļauj Jums atteikties no Microsoft Office programmatūras izmantošanas. Esošos DAM šablonus varat atkārtoti atvērt un saglabāt jaunāko informāciju, kā arī veidot jaunus dokumentus izmantojot šablonus. Microsoft Office failus ir iespējams importēt uz DAM. Turklāt Jūs varat administratīvi regulēt, kam no personāla ir pieeja pacientu dokumentācijai. Kurš var tos apskatīt, veikt ierakstus, saglabāt. Ļaujiet, lai DAM turpmāk rūpējas par Jūsu pacientu dokumentu glabāšanu!

  AB:Dent ir unikāls risinājums zobārstniecības klīnikām un individuālajām praksēm. Šī sistēma organizē un atvieglo iestāžu un speciālistu darbu. Zobārstam ir pieejama elektroniskā zobu karte, kurā viņš ērti var veikt visas atzīmes par pacienta stāvokli, pēc tam rediģējot informāciju pēc katras vizītes. Arī pēc vairākkārtējiem apmeklējumiem zobu karte ir pārskatāma, tajā ir ērti rīkoties, visa informācija viegli uztverama. Zobārstam vairs nav jānodarbojas ar krāsošanu un problēmu zīlēšanu, kad papīra zobu karte pēc pāris vizītēm ir kļuvusi grūti saprotama. Lietojiet AB:Dent un novērtējiet mūsdienu tehnoloģiskās iespējas, kas atvieglos Jūsu darbu ikdienā ar pacientiem!

Papildinām apdrošinātāju loku, ar kuriem sadarbojamies, noslēdzām līgumu un pieslēdzām savai sistēmai  AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams”. Tas nozīmē, ka klientam nav jāiet ar čeku pie apdrošinātāja, maksājuma informācija starp iestādēm tiek nodota automātiski.  Ērti un ātri gan iestādei, gan pacientam.

„Ārsta Biroja” komanda strādā, lai Jūs saņemtu pēc iespējas labāku, ērtāku sistēmu.

Mēs nemitīgi pilnveidojamies, lai Jums nebūtu jāpievēršas nekam citam, kā palīdzības sniegšanai pacientiem.  Mēs strādājam Jums.

Vienmēr esam gatavi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēt!

Rakstiet vai zvaniet mūsu klientu atbalsta dienestam Tālr. 67243124 vai e-pasts hd@meditec.lv

 

 

 

2014. gada nogalē SIA „Meditec” rīkoja informācijas sistēmas "Ārsta Birojs" apmācību kursu četrās tēmās.

Kopā apmācības apmeklēja 74 dalībnieki no 13 veselības aprūpes iestādēm.

 

Lai veiktu apmācību novērtējumu, dalībniekiem tika lūgts izvērtēt savas zināšanas "Ārsta Biroja" programmā pirms apmācībām un pēc apmācībām. Savas zināšanas pirms apmācībām vairākums (23) novērtēja kā apmierinošas, savukārt 14 dalībnieki savas zināšanas "Ārsta Biroja" programmā novērtēja vāji. Pēc apmācību kursa, savu zināšanu novērtējums atzīmē „vājš” palika tikai vienam dalībniekam un 11 dalībnieki savu zināšanu līmeni pacēla uz atzīmi „ļoti labi”.

Priecājamies, ka apmācības ir palīdzējušas klientiem kļūt zinošākiem un apmierinātiem sistēmas "Ārsta Birojs" lietotājiem.

Apmācību dalībnieku komentāri:

  •  „Ļoti labi kursi, jo ir iespēja uzdot visus interesējošos jautājumus.”
  •  „Iegūtās teorētiskās zināšanas var uzreiz pielietot praktiski auditorijā. Ļoti labi! Var veikt dažādus eksperimentus AB uz vietas.”
  •  „Saprotami un ar ieinteresētību paskaidro un atbild uz uzdotajiem jautājumiem.”

Paldies visiem dalībniekiem kas piedalījās apmācībās! Tie kas šoreiz netika, neskumstiet, plānojam drīzumā veikt atkārtotu apmācību kursu.

Esam radījuši unikālu vadības kontroles rīku Heartbeat, ar kura palīdzību iespējams viegli, ātri un ērti sekot līdzi iestādes darbībai, biznesa procesiem un nosprausto mērķu izpildei. Ar Heartbeat iespējams reālajā laikā apskatīt sev vēlamos iestādes darbības rādītājus, kā arī novērtēt situāciju un jau iepriekš identificēt kļūdas un neefektīvas darbības.

Piedāvājam trīs AB:Heartbeat pakas – Basic, Extra, Premium.

Lai iegūtu detalizētāku informāciju par AB:Heartbeat, vērsieties pie sava klientu attiecību vadītāja, zvanot uz tālruni + 371 67285256.

AB:Operāciju bloks ir informācijas sistēma operāciju bloka efektīvai darbībai, operācijas datu uzglabāšanai un pēcoperācijas datu apstrādei, sistematizēšanai un pārskatāmībai.

AB:Operāciju bloka priekšrocības:

  • Palīdz ieraudzīt, identificēt operācijas bloka nelietderīgas izmantošanas iemeslus.

  • Sniedz priekšstatu par ārstu un ārstējošā personāla darba noslodzi, operāciju zāles noslogotību.

  • Pārskatāma informācija par operāciju plānošanas grafikiem un veidiem, plašas analīzes iespējas.

  • Ērta pieteikumu uz vēlamo operāciju izveide, norādot operācijas vēlamo laiku, veidu, personālu, anestēzijas veidu un citu nepieciešamo informāciju.

  • Pieejamība kritiskai informācijai reālajā laikā gan operāciju blokā, gan stacionāra nodaļā.

  • Ērta izlietoto materiālu uzskaites sistēma. 

 

Sīkāka informācija par AB:Operāciju bloku:

Guna Dārzniece

SIA „Meditec” projektu vadītāja

E-pasts: Guna.Darzniece@meditec.lv

Tālr.: 26352575

Lai dalītos savā pieredzē, kompetencē un palīdzētu Jums kļūt zinošākiem, rīkojam padziļinātu sistēmas „Ārsta Birojs” apmācību kursu tēmās:

  1. Ambulatorās nodaļas un ārstu darbs;
  2. Uzņemšanas nodaļas un stacionāra nodaļu ārstu un māsu darbs;
  3. Diagnostikas nodaļu ārstu un māsu darbs;
  4. Statistikas nodaļas darbs – ambulators, stacionārs;
  5. Ārsta Birojs administrators.

Ir pagājusi vasara un daudzi no Jums ar nepacietību gaida, kad būs iespēja apmeklēt praktisko apmācību kursu „Kļūsti par sistēmas"Ārsta Birojs" speciālistu!”. Ar prieku Jums paziņojam, ka esam veiksmīgi noslēguši "Ārsta Biroja" apmācību iepirkuma procedūru un nu apmācības Jums ir iespējamas ar Eiropas fondu līdzfinansējumu. 

Apmācību ieguvumi:

- Mūsu konsultanti, apmācību vadītāji, Jums parādīs, kā izmatot visas "Ārsta Biroja" sniegtās iespējas, lai Jūs savu darbu varētu veikt efektīvāk, kvalitatīvāk un ērtāk.

- Katram apmācību dalībniekam tiks nodrošināta apmācības vieta ar datoru ar "Ārsta Biroja" programmu.

- Apmācību dalībniekam būs iespēja uzdot apmācību vadītājiem sev interesējošos/ neskaidros jautājumus par apmācību tēmu.

- Apmācību dalībnieks saņems mācību materiālus par atbilstošo tēmu.

- Tiks nodrošinātas pusdienas.

Par apmācību jaunajiem datumiem un noteikumiem kas jādara, lai dabūtu līdzfinansējumu sīkāk 
Apmācību paziņojumā, Apmācību anketā un Apmācību programmā.

 

12. novembra "Ārsta Biroja” apmācībās klienti uzzināja kā efektīvi izmantot "Ārsta Biroja" Kalendāra rīku, lai operatīvi un pārskatāmi plānotu pacientu plūsmu. Praktiski darbojoties dalībnieki ieguva zināšanas, kā izveidot dokumentus un dokumentu šablonus, kā optimāli vadīt un organizēt darbu stacionārā nodaļā. Turpmāk klienti varēs ietaupīt laiku, kas tiek veltīts ārstnieciskā procesa administrēšanai, izmantojot apmācībās iegūtās zināšanas.

Priecājamies, ka informācijas sistēma "Ārsta Birojs" mūsu klientiem ir neatsverams atbalsts darbu organizēšanā un vadīšanā.

SIA „Meditec” klienti laika posmā no 06.11.2014.-17.12.2014. piedalījās informācijas sistēmas "Ārsta Birojs" apmācībās, projekta „Latvijas Loģistikas asociācijas biedru darbaspēka kvalifikācijas celšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Sociālais fonds. Latvijas Loģistikas asociācija un v/a „Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra”. Līguma Nr. L-APA-10-0026.

Iznākusi Ārsta Birojs versija 3.3.5, kurā ietvertie uzlabojumi/ jauninājumi būtiski atvieglos un darīs patīkamāku darbu sistēmas lietotājam.

Daži no būtiskākajiem uzlabojumiem/jauninājumiem:

  1. Esam papildinājuši stacionāra kartes un nosūtījumus ar NOMESCO manipulāciju ievades laukiem;
  2. Esam izveidojuši jaunas atskaišu formas, kas atvieglos darbu dažādās struktūrās;
  3. Esam papildinājuši auditācijas funkcionalitāti attiecībā uz nosūtījumu un slēdzienu veidošanu, labošanu un dzēšanu;
  4. Modulī Laboratorija, esam izveidojuši iespēju veidot vairāku veidu izdrukas no paraugu žurnāla.


Pilnu uzlabojumu/ jauninājumu sarakstu un informāciju par jaunās sistēmas uzstādīšanu, jautājiet savam klientu attiecību vadītājam.