Spēkā stājušies MK noteikumi Nr. 95 “Par nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu tehniskajām prasībām”. Noteikumi paredz, ka turpmāk drīkst lietot tikai sertificētus kases aparātus, hibrīda kases sistēmas un kases sistēmas.

VID mājaslapā publicētajā informācijā paskaidrots, ka, lai grāmatvedības vai noliktavas programmā reģistrētu darījumu, šim programmas modulim jābūt sertificētam kopā ar iekārtu. Līdz ar to arī informācijas sistēmai „Ārsta Birojs” ir nepieciešams veikt atbilstības pārbaudi kopā ar hibrīda kases aparātu vai sistēmu. Turklāt nosacījumi programmatūras atbilstības pārbaudei (sertifikācijai) nav tikuši skaidri uzskaitīti.

Jau 2017.gada sākumā uzsākām sadarbību ar vadošo kases aparātu piegādātāju Latvijā SIA „Computer Hardware Design” (CHD). Oficiāls lēmums par CHD iekārtu iekļaušanu reģistrā varētu būt zināms februārī. Paralēli tam turpinām darbu pie tā, lai rastu skaidrību tajā, vai Ārsta Birojs būs obligāti jāsertificē darbam ar hibrīdiem kases aparātiem (vai kases sistēmām) pie katras versijas. Apzināmies, ka tas rada pārmērīgu slogu gan mums, gan mūsu klientiem.

Ņemot vērā esošo situāciju, informējam par sekojošo:

  • SIA „Meditec” neplāno izstrādāt, sertificēt un piegādāt hibrīda kases aparātus vai kases sistēmas, jo kases iekārtu piegāde un apkalpošana nav mūsu biznesa virziens;
  • lai informācijas sistēmu „Ārsta Birojs” integrētu ar hibrīda kases aparātu vai kases sistēmu, tām vispirms ir jābūt sertificētām, tāpēc mēs gaidām, kad mūsu šī brīža partneris kases iekārtu jautājumos CHD pabeigs savu hibrīda kases aparātu un kases sistēmu sertifikāciju, lai mēs varētu nodrošināt savu integrāciju;
  • esam uzsākuši analīzi, lai novērtētu, vai varam veikt integrāciju ar šobrīd pieejamajiem sertificētajiem hibrīda kases aparātiem un sistēmām, ko izstrādā SIA UVS. 

 

Parādoties vajadzībai pēc vizītes pie ārsta, esam ieraduši meklēt kontakttālruni un zvanīt konkrētajam speciālistam. Tomēr pieraksta veikšana šādā veidā nereti mēdz būt laikietilpīga un var būt pat dārga (paaugstinātas maksas zvana gadījumos). Situāciju paildzina ārsta un pacienta grafiku saskaņošana, mēģinot vienoties par ērtāko vizītes laiku.

Arvien lielāku uzvaras gājienu pasaulē piedzīvo elektroniskais pieraksts. “Meditec” izstrādātais pacienta portāls “eVeselībasPunkts” piedāvā veikt pierakstu pie ārsta-speciālista elektroniski. Izveidot pierakstu pie speciālista interneta vidē ir vienkārši: pacients atrod ārstus pēc specializācijas vai iestādes, kurā ārsts strādā, izskata piedāvāto speciālistu sarakstu un izvēlas sev izdevīgāko pieraksta laiku. Elektroniskās pieraksta veikšanas process ir nesalīdzināmi ātrāks, mūsdienīgāks un izdevīgāks veids kā pieteikties vizītei pie ārsta.

 

Šāda veida pieraksta piedāvāšana savas iestādes pacientiem samazina administratīvajam darbam nepieciešamo laiku un atvieglo ārsta darbu. Tādā veidā radot ietaupījumu slimnīcas, ambulatorās iestādes vai ārsta privātprakses administratīvo izdevumu budžetā. Turpinot attīstīt “eVeselībasPunktu”, to plānots papildināt ar vēl citām funkcionalitātēm. 

Janvāra pirmajās dienās, kad NVD E-veselības sistēmas lietošana kļuvusi obligāta, publiskajā telpā daudz runāts par sistēmas darbības traucējumiem. Arī “Meditec” komanda, kā informācijas sistēmas “Ārsta Birojs” izstrādātājs, pēdējo dienu laikā izjutusi pieaugumu datu plūsmā starp mūsu veidoto un NVD E-veselības sistēmu. Divu dienu laikā izrakstīti teju 4000 E-veselības dokumentu.

Ņemot vērā trīspusējo sadarbības modeli, kāds pastāv starp NVD, “Meditec” un ārstu-speciālistu, arī mūsu palīdzības dienesta darbiniekiem nereti nākas risināt ne vien ar „Ārsta Biroju”, bet arī ar NVD E-veselību saistītus jautājumus. Izmantojot informācijas sistēmu “Ārsta Birojs”, ārsta darbs neapstājas, sistēmu var turpināt izmantot pat tad, ja izrakstītais dokuments uzreiz nenokļūst E-veselības sistēmā. Sistēmā izrakstītās receptes, DNL, epikrīzes, ambulatorie nosūtījumi un pārskati, nosūtījumu, vizuālās diagnostikas un izmeklējumu rezultāti, saglabājas un tiek nosūtītas uz obligāto E-veselības sistēmu, tiklīdz tajā vairs nav darbības traucējumu.

SIA “Meditec” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Sils pauž pārliecību: “Mēs, kā uzņēmums, veidojam e-veselības risinājumus jau gandrīz 20 gadus un saprotam, ko nozīmē jauna risinājuma ieviešana dzīvē. Tas prasa pacietību un visu iesaistīto pušu savstarpēju sadarbību! Ikviens e-veselības risinājums sākotnēji prasa pielāgošanos, bet ar laiku kļūst par daļu no ikdienas.”

Mūsu klienti dažādus obligātās E-veselības sistēmas dokumentus aktīvi izraksta jau kopš augusta. NVD E-veselībai esam pieslēguši jau gandrīz 100 klientus, kopskaitā vairāk kā 1000 lietotājus. To skaitā slimnīcas, ambulatorās iestādes un to filiāles un ģimenes ārstu privātprakses visā Latvijā. Darbam ar NVD E-veselības sistēmu bijām gatavi jau no vasaras vidus, tādējādi kopš augusta mūsu klienti kopumā izrakstījuši vairāk nekā 128 000 E-veselības dokumentu.

 

„Meditec” ir vadošais uzņēmums veselības aprūpes informācijas tehnoloģiju jomā, kurā strādā jau vairāk nekā 20 gadus. Tehniskā līmenī mūsu klienti bija vieni no pirmajiem valstī, kuri bija gatavi obligātajam NVD E-veselības lietošanas termiņa sākumam. 

Lai sinhronizāciju ar pacientu portālu eVeselībasPunkts "Ārsta Birojs" lietotājiem padarītu ērtāku, "Ārsta Birojs" 5.3. versija piedāvā jaunas vizuāli un funkcionāli uzlabotas formas:

  •  Darba laiku ģenerēšana un darba laiku šabloni – atjaunota forma, kas nodrošina iespēju veikt atzīmi, lai speciālista darba laiks tiktu attēlots arī pacientu portālā eVeselībasPunkts;
  • Kalendāra pieraksts – vizuāli atjaunota kalendāra pieraksta forma, ar mērķi padarīt to pārskatāmāku;
  • Ārējie pieraksti – jauna forma, kas nodrošina iespēju atsevišķi apskatīt no portāla eVeselībasPunkts veiktos pierakstus;
  • Uzdevumu rinda – jauna forma, kas paredzēta "Ārsta Biroja" un pacientu portāla eVeselībasPunkts sinhronizācijas statusa apskatīšanai, piemēram, vai ģenerētais darba laiks ir veiksmīgi nosūtīts un pacientu portālu eVeselībasPunkts.

Kā vēl viens būtisks jauninājums, ko piedāvā 5.3. versija, ir izmaiņas OVP (Obligātās veselības pārbaude) formā, kuru arī ir skārušas vizuālas un funkcionālas izmaiņas. Svarīgākās izmaiņas no tām: OVP izdruka; ievadot darbus īpašos apstākļos un veselībai kaitīgos vides faktorus, automātiski tiek ģenerēts vajadzīgais saraksts ar specialitātēm un ārstiem vai izmeklējumiem.

Lai iepazītos ar visiem 5.3. sērijas veiktajiem uzlabojumiem/jauninājumiem, jautājiet savam klientu attiecību vadītājam!

Šobrīd turpinām aktīvi strādāt pie tā, lai nākamā "Ārsta Birojs” versija, varētu nodrošināt izmaiņas sakarā ar grozījumiem Iedzīvotāju reģistra likumā, kas paredz, ka no 2017.gada 1.jūlija personas koda vietā tiks piešķirts identifikācijas numurs. Kā arī, lai tiktu nodrošināta integrācija ar rindu sistēmu.

Uzzini vairāk par pacientu portālu eVeselībasPunkts šeit.

 

 

Rūpējies par savu pacientu datu drošību! - veic paroles maiņu!

Mūsu ieteikumi, lai izveidotu drošu paroli:

  • Izmanto gan lielos, gan mazos burtus;
  • Izmanto speciālas zīmes un ciparus;
  • Izmanto garas, neloģiskas, ar sevi nesaistītas vārdu frāzes;
  • Atceries par regulāru paroles maiņu!

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar "Ārsta Birojs" Palīdzības dienestu pa tālruni +371 67243124.

 

 

 

 

Lai darbu ar sistēmu "Ārsta Birojs” tās lietotājiem padarītu vieglāku un patīkamāku, esam izstrādājuši jaunu „Ārsta Biroja” versiju 5.2.

Daži no aktuālākajiem ieviestajiem jauninājumiem/uzlabojumiem:

  •          Realizēta e-Recepte un tās datu apmaiņa ar e-Veselību;
  •          Realizēta e-DNL un tās datu apmaiņa ar e-Veselību;
  •          Izveidota iespēja pacienta datus iegūt tiešsaistē no e-Veselības;
  •          Pilnveidota Web-Booking funkcija;
  •          Veikti būtiski papildinājumi sadaļā - Darba laiku definēšana.

Uzlabojumi ir veikti arī atskaišu, nosūtījumu, kases, stacionārās kartes u.c. sistēmas „Ārsta Birojs” moduļos.

Lai iepazītos un uzzinātu visas veikto uzlabojumu/jauninājumu sniegtās iespējas, jautājiet savam klientu attiecību vadītājam!

"Ārsta Birojs" versijas 5.2. izmaiņu saraksts ir pieejams šeit.

Nacionālais veselības dienests sniedzis oficiālu atzinumu par Meditec informācijas sistēmas "Ārsta Birojs" atbilstību datu apmaiņā ar E-veselības informācijas sistēmas testa vidēm, nodrošinot parasto un īpašo recepšu izrakstīšanu un darbnespējas lapas aprites funkcionalitāti.

Nacionālais veselības dienests 2014.gada 13.maijā noslēdza līgumu ar SIA Meditec „Par vienotās veselības nozares elektroniskās informācijas sistēmas testa vides lietošanu”.

Līguma ietvaros Meditec un Dienests pārbaudīja datu apmaiņas darbību starp Meditec informācijas sistēmas "Ārsta Birojs" un Dienesta Vienotās veselības nozares elektroniskās informācijas sistēmas jeb E-veselības sistēmas testa vidēm, kā rezultātā, Dienests secinājis, ka Meditec veselības aprūpes informācijas sistēma nodrošina sekmīgu datu apmaiņu ar Dienesta E-veselības sistēmas testa vidēm.

"Ārsta Birojs" prakse – informācijas sistēma piemērota individuālās veselības aprūpes speciālistiem un ārstu praksēm.

5 iemesli kāpēc Tev sākt lietot Ārsta Biroju:

  1.  Jau šodien Tu vari sākt darboties ar lietām, kas pēc pāris gadiem Tev būs obligāti jādara. "Ārsta Birojs" ir kā uzgriežņu atslēga, ar kuru varēsi turpināt griezt e-veselību.
  2. "Ārsta Birojs" ir stabilākā un pārbaudītākā informācijas sistēma Latvijā. To lieto 85% Latvijas reģionālo un universitāšu slimnīcu. Mēs zinām kā radīt ērtāko un efektīvāko palīgu ārstniecības biznesa procesa vadībai.
  3.  Ievērojami ietaupīs vietu reģistratūras skapī. Ar "Ārsta Biroju" klienta datu uzglabāšana notiek elektroniskā veidā. Vienkopus iespējams uzglabāt pacientu veselības vēsturi, dažādu izmeklējumu slēdzienus, analīžu rezultātus un citu ar pacientu veselību saistīto informāciju.
  4. Jau tuvā nākotnē Tavs pacients varēs uz vizīti pierakstīties elektroniski, izmantojot portālu, vai mobilo lietotni "HealthPoint".
  5.  Izcils serviss un tehniskais atbalsts no Meditec puses.

AB:Prakse nodrošina:

  • ambulatoro talonu eksportēšanu uz VNC informācijas sistēmu;
  • pacientu datu reģistrēšanu un pārvaldi;
  • dokumentu veidošanu;
  • recepšu sagatavošanu un drukāšanu;
  • ērtu pacientu pierakstu plānošanu Kalendārā;
  • profilakses pasākumu plānošanu un uzskaiti;
  • iespēju nosūtīt atgādinājumu par apmeklējumu īsziņā un/ vai e-pastā;
  • ambulatoro karšu loģistiku;
  • sasaisti ar apdrošināšanas kompānijām;
  • norēķinus ar kases sistēmu.

 

 

Apnicis haoss operāciju zāļu noslodzes grāmatā, gribat strādāt ar kolēģiem, kurus saprotat no pus vārda, bet bieži loģistika sabrūk? Apnicis savu darbu plānot tikai nedēļu uz priekšu? Mums ir risinājums, lai tā vairs nenotiktu! Pilnvērtīgākas elektroniskās informācijas aprites nodrošināšanai un ikdienas procesu atvieglošanai slimnīcās, piedāvājam jaunu funkcionālo modeli "Ārsta Birojā" – „Operāciju bloks”.

Izmantojot operāciju bloku, Jūs savu laiku plānojat ne tikai nedēļu uz priekšu. Skaidri redzat brīvās zāles laikus, pievienojat kolēģus, ar kuru palīdzību veiksiet manipulācijas. Aizmirstiet par operāciju pārklāšanos vai speciālās aparatūras trūkumu, jo kāds ir nesaprotami ierakstījis vai aizmirsis to izdarīt! Lai dzīvo 21. gadsimts arī operāciju zālēs.

Operāciju bloka funkcionalitāte:

Operāciju plānošana – aizpilda pieteikuma formu, piesaka materiālus, aprīkojumu un vēlamo personālu;

Operāciju pieteikšana - kad forma aizpildīta, atbildīgā persona to var apskatīt operāciju blokā.

Operācijas laika apstiprināšana operācijas blokā – atbildīgā persona ieliek konkrētā laikā, sistēma pārbauda, lai nekas nedublējas.

Operācijas gaitas atspoguļošana – anesteziologs vai māsu palīgi atzīmē operācijas statusus, cikos operācija sākās, cikos iedotas zāles.

Atskaites – var sekot līdz ārstu, zāļu noslodzei, veiktajām manipulācijām.

Ja gribat precīzi plānot savu un operāciju zāļu izmantošanas laiku, laicīgi pieteikt sev nepieciešamo aparatūru, samazināt administratīvo darbu un baudīt vēl citus labumus, Operāciju Bloks ir kā radīts Jums.

Piedāvājam iepazīšanos cenu – 100 EUR (+PVN).

Sazināties ar mums un vienosimies par tikšanos!

Kontaktinformācija:

SIA "Meditec"
Tālr.: 67285256
Atbalsta dienests: 67243124
info@meditec.lv
www.meditec.lv
www.arstabirojs.lv
www.eveselibaspunkts.lv

CREDE EXPERTO – UZTICIES PIEREDZĒJUŠIEM

 

Informācijas sistēmai "Ārsta Birojs" ir iznākusi jauna versija – esam veikuši izmaiņas, kas veselības aprūpes speciālistu ikdienas darbu padarīs vēl ērtāku un efektīvāku.

Operāciju bloks – viena no jaunākajām funkcionalitātēm, kas atvieglo ikdienas darbu, automatizējot operāciju zāļu darbu, sniedzot iespēju ērti plānot operāciju veikšanu. Mēs zinām, cik būtiski ir veltīt maksimāli daudz laika ārstēšanas procesam, tāpēc aicinām operāciju plāna veidošanu un kontroli uzticēt "Ārsta Birojam”. Operāciju bloks ļaus Jums brīvi pārskatīt operāciju zāļu noslodzi, tādējādi nodrošinot iespēju ērti atrast brīvo zāli un nepieļaujot operāciju pārklāšanos. Jūs varēsiet elektroniski dokumentēt visu operācijas gaitu, tādējādi nodrošinot to, ka vienmēr iegūsiet pilnvērtīgas atskaites par operācijām visdažādākajos griezumos. Lai nodrošinātu operatīvu un precīzu darba plānošanu, izmantojiet jauno funkcionalitāti -  „Operāciju bloks”!

Dokumentu aprites modulis (DAM) – jaunums „Ārsta Birojā”, kas palīdzēs Jums organizēt ārstniecības dokumentāciju. “Pacienta kartē” sadaļā “Dokumenti”, turpmāk ievietojiet un redzat visus pacienta dokumentus vienuviet, piemēram – receptes, nosūtījumus. Ērti izveidotie dokumentu šabloni ļauj Jums atteikties no Microsoft Office programmatūras izmantošanas. Esošos DAM šablonus varat atkārtoti atvērt un saglabāt jaunāko informāciju, kā arī veidot jaunus dokumentus izmantojot šablonus. Microsoft Office failus ir iespējams importēt uz DAM. Turklāt Jūs varat administratīvi regulēt, kam no personāla ir pieeja pacientu dokumentācijai. Kurš var tos apskatīt, veikt ierakstus, saglabāt. Ļaujiet, lai DAM turpmāk rūpējas par Jūsu pacientu dokumentu glabāšanu!

  AB:Dent ir unikāls risinājums zobārstniecības klīnikām un individuālajām praksēm. Šī sistēma organizē un atvieglo iestāžu un speciālistu darbu. Zobārstam ir pieejama elektroniskā zobu karte, kurā viņš ērti var veikt visas atzīmes par pacienta stāvokli, pēc tam rediģējot informāciju pēc katras vizītes. Arī pēc vairākkārtējiem apmeklējumiem zobu karte ir pārskatāma, tajā ir ērti rīkoties, visa informācija viegli uztverama. Zobārstam vairs nav jānodarbojas ar krāsošanu un problēmu zīlēšanu, kad papīra zobu karte pēc pāris vizītēm ir kļuvusi grūti saprotama. Lietojiet AB:Dent un novērtējiet mūsdienu tehnoloģiskās iespējas, kas atvieglos Jūsu darbu ikdienā ar pacientiem!

Papildinām apdrošinātāju loku, ar kuriem sadarbojamies, noslēdzām līgumu un pieslēdzām savai sistēmai  AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams”. Tas nozīmē, ka klientam nav jāiet ar čeku pie apdrošinātāja, maksājuma informācija starp iestādēm tiek nodota automātiski.  Ērti un ātri gan iestādei, gan pacientam.

„Ārsta Biroja” komanda strādā, lai Jūs saņemtu pēc iespējas labāku, ērtāku sistēmu.

Mēs nemitīgi pilnveidojamies, lai Jums nebūtu jāpievēršas nekam citam, kā palīdzības sniegšanai pacientiem.  Mēs strādājam Jums.

Vienmēr esam gatavi atbildēt uz Jūsu jautājumiem un palīdzēt!

Rakstiet vai zvaniet mūsu klientu atbalsta dienestam Tālr. 67243124 vai e-pasts hd@meditec.lv

 

 

 

2014. gada nogalē SIA „Meditec” rīkoja informācijas sistēmas "Ārsta Birojs" apmācību kursu četrās tēmās.

Kopā apmācības apmeklēja 74 dalībnieki no 13 veselības aprūpes iestādēm.

 

Lai veiktu apmācību novērtējumu, dalībniekiem tika lūgts izvērtēt savas zināšanas "Ārsta Biroja" programmā pirms apmācībām un pēc apmācībām. Savas zināšanas pirms apmācībām vairākums (23) novērtēja kā apmierinošas, savukārt 14 dalībnieki savas zināšanas "Ārsta Biroja" programmā novērtēja vāji. Pēc apmācību kursa, savu zināšanu novērtējums atzīmē „vājš” palika tikai vienam dalībniekam un 11 dalībnieki savu zināšanu līmeni pacēla uz atzīmi „ļoti labi”.

Priecājamies, ka apmācības ir palīdzējušas klientiem kļūt zinošākiem un apmierinātiem sistēmas "Ārsta Birojs" lietotājiem.

Apmācību dalībnieku komentāri:

  •  „Ļoti labi kursi, jo ir iespēja uzdot visus interesējošos jautājumus.”
  •  „Iegūtās teorētiskās zināšanas var uzreiz pielietot praktiski auditorijā. Ļoti labi! Var veikt dažādus eksperimentus AB uz vietas.”
  •  „Saprotami un ar ieinteresētību paskaidro un atbild uz uzdotajiem jautājumiem.”

Paldies visiem dalībniekiem kas piedalījās apmācībās! Tie kas šoreiz netika, neskumstiet, plānojam drīzumā veikt atkārtotu apmācību kursu.

Esam radījuši unikālu vadības kontroles rīku Heartbeat, ar kura palīdzību iespējams viegli, ātri un ērti sekot līdzi iestādes darbībai, biznesa procesiem un nosprausto mērķu izpildei. Ar Heartbeat iespējams reālajā laikā apskatīt sev vēlamos iestādes darbības rādītājus, kā arī novērtēt situāciju un jau iepriekš identificēt kļūdas un neefektīvas darbības.

Piedāvājam trīs AB:Heartbeat pakas – Basic, Extra, Premium.

Lai iegūtu detalizētāku informāciju par AB:Heartbeat, vērsieties pie sava klientu attiecību vadītāja, zvanot uz tālruni + 371 67285256.